utorok 6. mája 2014

Videovrátnik za 43 € ?

Tiež som tomu neveril keď som to uvidel na monitore. Párkrát som si pretrel oči a ono to tam stále svietilo. Lacné napodobneniny overených a hlavne funkčných značiek pohybujúce sa na hranici 100 € ma už ani tak neprekvapujú. Funkčnosť týchto napodobnenín je v podstate takisto overená a výsledky nie sú lichotivé. Ale čo sa asi tak môže skrývať v krabičke za 43 € ?

Naozaj máte na lacný videovrátnik ?

Tak som trocha pátral. Pri samotnom popise videovrátniku chýbajú zásadné technické informácie, neviete čo je súčasťou balenia.  To či je v balení aj napájací zdroj, aké má kamera rozlíšenie, či je displej farebný, alebo čiernobiely... to sa bohužiaľ nedozviete. Nechajme samotný "videovrátnik" bokom a poďme si posvietiť na predajcu. Asi nikoho neprekvapí, že sídlo firmy nie je na Slovensku. O skúsenostiach s týmto pseudo-eshopom si môžete prečítať na niektorom zo zrovnávačov cien. Vyberám iba pár kúskov, nakoľko sú texty kopírované priamo zo stránky zrovnávača cien, chýba tu miestami diakritika, takisto sú v textoch drobné gramatické preklepy.
  • pridané 1. apríla 2014  Otrásná skúsenosť s reklamáciou. Nikto sa mi neozval ani po 28 odkedy odomna kurér prebratl tovar. Musela som volať ja aby mi povedali že som zabudla pribaliť nabíjačku, o týžden som zas musela volať ja a vyjadrenie mi prišlo až dnes aj to negativne. Bravo od 17.2-1.4 vybavovať reklamaciu a nakoniec ju po niekolkých prísluboch dobropisu zamietnu. Nikomu obchod neodporúčam!!!
  • pridané 8. januára 2014  Velmi zla skusenost s tymto obchodom Neodporucam z velkym N.Este v decembry2013 som reklamoval kamerovy sistem a to mi bolo povedane ze sa coskoro ozvu .dnes8.1.2014 som im opetovne volal konecne som myslel ze sme moju reklamaciu vyriesili ale omyl.nielenze mi poslali nefunkcni tovar -bez zvuku-ale este si pitaju 41€ za dorucenie kurierom do madarska.Takze ludia citajte recenzie a neverte vsetkemu tzv.OVERENE ZAKAZNIKOM
  • pridané 14. decembra 2013  Bohuužiaľ sa musím stotožniť s názormy,ktoré tento obchod neodporúčajú.Už len z toho dôvodu,že návod na použitie a obsluhu nie je v slovenčine,čo je v rozpore so zákonom.Tiež záručné listy sú v maďarčine,takisto opravovne a servisy len v Maďarsku.Z dôvodu chýbajúcich návodov v slovenskom jazyku podám podnet Slov.obchod.inšpekcii.A čo je najdôležitejšie,v tomto obchode viac nenakupujem a ani to nikomu neradím.

Koľko teda stojí spoľahlivý videovrátnik ?

Cena kvalitného a spoľahlivého videovrátnika značiek Comelit alebo Easydoor sa začína nad hranicou 200 €. Dovozca týchto domových vrátnikov je slovenská firma, na trhu pôsobí už 12 rokov, len na Slovensku má tri pobočky, špičkové technické zázemie a takmer stovku zamestnancov. Sme radi, že sme partnerom práve tejto spoločnosti a zákazníkom tak môžeme ponúkať skutočnú kvalitu. Viac informácii o domácich videovrátnikoch nájdete na našom webe www.avesys.eu



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára